"Welcome To My Blog "

Love,Cry,Lie and Hurt

2008/11/10

SAYANGKU IKHLAS

Apa yang kucoretkan disini hanyalah untuk melepaskan apa yang tersimpan dalam hati ini untuk sekian lamanya…sekadar melepaskan bebanan perasaan yang tak dapat lagi ku simpan….Apa yang ingin kuberitahu disini…betapa perasaan kasihsayang yang ALLAH anugerahkan dijiwa setiap insan itu tidak mengenal ugama,bangsa,rupa mahupun miskin dan kaya..bila sayang ada dijiwa maka lahirlah sebuah rasa keikhlasan..Entah bagaimana aku boleh menyayangi seorang insan yang tidak serumpun denganku.Perasaanku terhadapnya amat unik..aku tidak menyintainya…tapi aku amat menyayanginya..sayang yang amat tulus…Aku mahu dia bahagia dunia dan akhirat.Dia dapat ku ibaratkan seperti sebutir permata yang berkilau didlm lumpur…cantik bercahaya tapi sayng cahayanya tertutup dek lumpur yang menyalutinya..ingin ku bersihkn lumpur itu dgn air kasihsayang,ingin kugilap dgn segala kelembutan agar cahaya keimanan terpancar dihatinya..tapi mampukah aku…hanya ALLAH tmpatku memohon pertolongan dan hidayah….

Tiada ulasan: